Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2007 09:25 - Колко е мръсно - навсякъде
Автор: zorro998 Категория: Други   
Прочетен: 1079 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 15.05.2007 11:14


zorro998 presents

Колко е мръсно - навсякъде  !  :@ :@:@:@ -тези маймунки означават безсилен гняв.

Защо сами си правим живота и природата толкова мръсни , прашни и сиви .

Бяхме на Балкана тези дни . С огромно съжаление мога да кажа , че съм отвратен от захвърлените отпадъци които видждах навсякъде . Отвратително . Не знам на мен ли само ми правят впечатление подобни гледки или каква е изобщо причината , но ме е яд :@:@:@ при такава природа да имаме такива безотговорни сънародници . 

Юнаци - отишли на пикник - изпили бутилки с бира , ракия , пластмасови от 1,5 литра и хайде - метнали ги в сипея надолу. Ами изобщо да не си бяха правили труда. Хвърлиш ли боклук на неправилно място все едно , че в пазвата си го слагаш - да ти мирише. Защото с природата сме едно цяло - ние като я замърсим и погубим - какво бихме могли да очакваме от нея !?

Ще организирам нарочни групи от ентусиасти и ще ходим по балкана и по морето /уффф особено по плажовете/ да събираме смет и да я хвърляме на мястото и.

Въобще не ми се говори колко е мръсно в София и какви валма прах се вдигат  навсякъде. И какви дебати стават по повод боклука - срам - затънали сме в собствения си БОКЛУК :@:@:@.


Тагове:   мръсно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zvezdopad - това е положението .. уви!
18.05.2007 09:46
и то произтича от наслоената липса на обществена отговорност .. и от други неща също, но най-вече от това.

постът ти ме присети за един виц:
Срещнали се две планети и едната се оплакала:
- Ужас, да знаеш, прихванала съм хора!
А другата я успокоила:
- Не бой се, скоро ще изчезнат от самосебе си....
цитирай
2. tera - Адски е мръсно и гадно!
24.06.2007 17:04
Хората, които обичат планината и ходят редовно, никога не си зарязват боклука ей така, събират си го в пликчета и си го носят. Можеш да ги познаеш и по това,че винаги са усмихнати и поздравяват като се разминавате. Онези намусените, дето гледат злобно, чудя се изобщо какво търсят в планината. Може би само си изхвърлят боклука там. @@@

А за улиците на София, не ми се и говори...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zorro998
Категория: Други
Прочетен: 122260
Постинги: 61
Коментари: 45
Гласове: 1380
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031